Åpning av Servicetorget i Sømna kommune

Nå er ventetiden endelig over, og på mandag 03.05.2021 åpner vi Servicetorget i Sømna kommune (inngang «gamle NAV»). Det skal være åpent for publikum fra kl. 10.00 – 14.00. Sentralbordet er åpent fra kl. 09.00 – 15.00.

Servicetorget tilbyr i hovedsak følgende tjenester:

• Informasjon om kommunens tjenester generelt
  • Utskrift av diverse skjema (kommunale) – råd og veiledning til utfylling av disse
  • Ordne avtale med kommunal saksbehandler

Det kan også gjøres avtale direkte med saksbehandler.  Telefonnummer og mailadresse finner du på hjemmesiden til Sømna kommune. Henvendelser kan gjøres til tlf. 75 01 50 00, og pr. e-post til servicetorget@somna.kommune.no.

Her er de som jobber i det nye servicetorget i Sømna kommune. F.v. fagleder arkiv og servicetorg Berit Busch, sekretær Hilde Næss Storvik og formannskapssekretær Norun Arnes.

Smittesporing:

Alle besøkende må skrive seg inn i en besøksbok for evt. smittesporing. Husk å sprite hender før og etter besøk, og hold 1 meters avstand. Dersom du har luftveissymptomer, skal du ikke møte opp. Vi viser ellers til nasjonale råd og tiltak.