Vi åpner nytt servicetorg for Sømna kommune mandag 04. januar 2021. Vi i Sømna kommune arbeider hver dag for å yte best mulig service til våre innbyggere. Nå kan vi gjøre det fra et felles servicetorg i kommunen, som er lokalisert i det «gamle» NAV-kontoret. Dette for at vi bedre kan hjelpe våre innbyggere på best mulig måte.
Servicetorget vil være et felles publikums-, telefon- og postmottak, og vi ber om at våre besøkende benytter denne inngangen ved henvendelser. Vi ber om at det blir vist litt ekstra tålmodighet nå i starten, slik at vi får komme oss inn i nye rutiner.
Servicetorget er plassen du skal henvende deg til når du vil ha hjelp til følgende:
- Informasjon om kommunens tjenester generelt
- Utskrift av diverse skjema - råd og veiledning til utfylling av disse
- Ordne avtale med kommunal saksbehandler
Du kan også gjøre avtaler direkte med saksbehandler. Informasjon om telefonnummer og mail til alle ansatte finner du nedenfor. Henvendelser kan gjøres til tlf. 75 01 50 00, og pr. e-post på servicetorget@somna.kommune.no.
Søke etter telefonnummer:
Her kan du søke etter telefonnummer og/eller e-post adresse til avdelinger eller ansatte
Åpningstider:
Servicetorg: Mandag – Fredag kl. 10.00 – 14.00.
Sentralbord: Mandag – Fredag kl. 09.00 – 15.00.
Smittesporing:
Alle besøkende må skrive seg inn i en besøksbok for evt. smittesporing. Huske å sprite hender før og etter besøk, og hold 1 meters avstand. Dersom du har luftveissymptomer skal du ikke møte opp.
Hva
|
Informasjon
|
SMS-varsel til innbyggere
|
Kommunen kan varsle deg på SMS ved spesielle hendelser.
|
Organisasjonsnummer
|
944 810 277
|
Melde feil til kommunen
|
Her kan du melde feil til kommunen
|
Kontonummer
|
4536.05.00601
|
Kommunenummer
|
1812
|
EHF-faktura
|
9908:944810277
|
Besøks- og fakturaadresse
|
Sømna kommune, Kystveien 84 B, 8920 Sømna
|