Velkommen til nytt servicetorg i Sømna kommune

Det åpner mandag 4. januar 2021 og er lokalisert i det "gamle" NAV-kontoret.

Vi åpner nytt servicetorg for Sømna kommune mandag 04. januar 2021. Vi i Sømna kommune arbeider hver dag for å yte best mulig service til våre innbyggere. Nå kan vi gjøre det fra et felles servicetorg i kommunen, som er lokalisert i det «gamle» NAV-kontoret. Dette for at vi bedre kan hjelpe våre innbyggere på best mulig måte.

Servicetorget vil være et felles publikums-, telefon- og postmottak, og vi ber om at våre besøkende benytter denne inngangen ved henvendelser.  Vi ber om at det blir vist litt ekstra tålmodighet nå i starten, slik at vi får komme oss inn i nye rutiner.

Servicetorget er plassen du skal henvende deg til når du vil ha hjelp til følgende:

• Informasjon om kommunens tjenester generelt
  • Utskrift av diverse skjema - råd og veiledning til utfylling av disse
  • Ordne avtale med kommunal saksbehandler

Du kan også gjøre avtaler direkte med saksbehandler. Informasjon om telefonnummer og mail til alle ansatte finner du nedenfor. Henvendelser kan gjøres til tlf. 75 01 50 00, og pr. e-post på servicetorget@somna.kommune.no.

Søke etter telefonnummer:

Her kan du søke etter telefonnummer og/eller e-post adresse til avdelinger eller ansatte

Åpningstider:

Servicetorg:                Mandag – Fredag kl. 10.00 – 14.00.

Sentralbord:               Mandag – Fredag kl. 09.00 – 15.00.

Smittesporing:

Alle besøkende må skrive seg inn i en besøksbok for evt. smittesporing. Huske å sprite hender før og etter besøk, og hold 1 meters avstand. Dersom du har luftveissymptomer skal du ikke møte opp.

Hva

Informasjon

SMS-varsel til innbyggere

Kommunen kan varsle deg på SMS ved spesielle hendelser.

Organisasjonsnummer

Melde feil til kommunen

Her kan du melde feil til kommunen

Kontonummer