Ønsker du å se se gudstjenester fra Sømna kirke hjemmefra?

Sømna Kommune har i samarbeid med Sømna Kirke på kort tid opprettet muligheten for streaming av arrangement i Sømna Kirke som gudstjenester, barnedåp, bisettelser m.m.

Klikk her for å se sending

Det er montert 2 kamera i kirken som streamer ut på nett. Ved gudstjenester vil det legges ut link for sendingene på kommunens hjemmeside, slik at alle kan gå inn og følge gudstjenesten. Hvis pårørende ønsker en bisettelse streamet, oversendes en unik link som de kan distribuere til de som ønsker å se bisettelsen.

Sømna Kommune er takknemlig for at vi sammen med Sømna Kirke på kort tid har fått dette på plass.

Vi vil samtidig takke leverandøren Company Cast fra Bodø for rask og god oppfølging.

Første streaming av gudstjeneste vil være palmesøndag 5.april kl. 11.00. Linken vil etter gudstjenesten ligge aktiv en periode, slik at man eventuelt kan se gudstjenesten på nytt senere.