Kommunehusene åpner fra og med torsdag 11. juni

Smittesituasjonen både lokalt og i landet gjør at sentrale myndigheter tilrår en gradvis gjenåpning. I Sømna betyr dette at vi nå åpner opp kommunehusene fra og med torsdag 11.6.

Sentralbordet (tlf: 750 15 000) har åpningstid fra 09-14 man-fre. Kommunehuset har åpent for publikum fra 09-14. Mange spørsmål kan avklares per mail eller tlf. Dersom du likevel har behov for å møte opp, må dette avtales på forhånd. Ta kontakt enten via sentralbordet, eller direkte med aktuell person. Informasjon om telefonnummer og mail til alle ansatte finner du her.

Alle besøkende må skrive seg inn i en besøksbok, for evt. smittesporing. Husk å sprite hender før og etter besøk, og hold 1 meter avstand. Dersom du har luftveissymptomer skal du ikke møte opp.